Sami Selçuk'un HSYK Önerisi

Liberallerin çok sevdiği bir hukukçu olan Sami Selçuk Radikal gazetesine HSYK'nın yapısıyla ilgili görüş ve önerilerini anlatmış.

Ben çok mantıklı buldum. İşin enteresanı Sami Selçuk'un görüşleri AKP'nin yapmak istediği değişikliklerden neredeyse taban taban zıt.

Kuvvetle muhtemel ki bu görüş ve öneriler AKP'nin işine gelmedği için çooook liberal yazarlar tarafından görmezden gelinecek.

Bence bu karmaşa içinde çok iyi bir kılavuz olmuş Sami Selçuk'un söyledikleri.

Mutlaka okunmalı.

http://www.radikal.com.tr/Radikal.aspx?aType=RadikalDetay&ArticleID=991419&Date=14.04.2010&CategoryID=78

Yorumlar

Adsız dedi ki…
CHP Genel Başkanı Deniz Baykal’ın, Diyanet İşleri Başkanlığı’nın düzenlediği “Kutlu Doğum Haftası” etkinliğinde yaptığı konuşma hakkında ne der peki birlikte tayfası?

esra
ubg dedi ki…
Birlikte tayfası ayrı ayrı ne der bilmiyorum ama Baykal'ın çok akıllı bir strateji izlediğini düşünüyorum. Kimsenin itiraz edemeyeceği bir şekilde CHP'nin dinle ilişkisini insanların kafasında düzeltecek bir konuşma yapmış oldu. Böylece Anayasa çıkışından sonra ikinci olumlu puanını da kapmış oldu. Ama daha alması gereken çoook puan var bence.
Adsız dedi ki…
Aynı fikirdeyim.

esra
Ank dedi ki…
Ben baştan söyleyeyim olumlu buldum. İki nedeni var. Birincisi bu hareket torunlarını alıp bayram namazına götürüp sonra simitçide poz vermesinden daha akıllıcadır. İkincisi ise Türkiye'de siyaset yapan bir siyasetçi olarak "küstüm" oynamakla olmuyor. Orada olmak ve lafını söylemek gerekiyor. Bence lafını söylemek kısmını da kimsenin itiraz edemeyeceği bir kalitede yaptı işte. Hayırlı olsun...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Şarap Likörü ve Bozcaada

KAPİTALİZM NE KAHVE İSTER NE KAHVEHANE, KAPİTALİZM HERŞEYİ İSTER STARBUCKS BAHANE!

Tali'nin Hikayesi